Cayma Hakkı ve İade Şartları

İade Süresi ve Şartları

Organickid.com.tr’den satın aldığınız ürünleri, kargoyu teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde, kullanılmamış, yıkanmamış, hasar görmemiş ve iç/dış etiketleri kesilmemiş şekilde iade edebilirsiniz.

Kullanılmış, yıkanmış ya da tüketici hatasından dolayı zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Maske ve iç çamaşırı gibi hijyenik ürünlerde iade kabul edilmemektedir.

İade edilecek ürün, orijinal faturasıyla birlikte gönderilmelidir. (Fatura fotokopisi geçerlidir.)

Orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde, koruyucu bir koliye yerleştirilerek kargoya verilmelidir.

Ürünümü iade etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

  1. Online siparişinizin iade şartlarına uygun olduğundan emin olun.
  2. Organickid.com.tr’de yer alan “Hesabım” bölümünden “İade Taleplerim” alanına gidin.
  3. “Yeni Talep Oluştur” butonuna tıklayın ve siparişinizi görüntüleyin.
  4. “Kaydet” ve “Devam Et” butonlarına basarak işleminizi tamamlayın.
  5. Üyeliksiz alışverişlerde, sipariş numaranızla birlikte iade gerekçenizi WhatsApp hattımıza veya [email protected] adresine iletebilirsiniz.

İade talebiniz onaylandıktan sonra:

  1. Ürünü ve fatura nüshasını paketin içine yerleştirin.
  2. Üründeki problemi ve iade talebinizi içeren kısa bir not ekleyin.
  3. Paketinizi Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak şu adrese gönderin:
    Teksmark Tekstil San. ve Tic. A.Ş. Hadımköy Mah. Elvan Sok. No:8/1 Arnavutköy / İstanbul

Ücret iadesi ne zaman yapılır?

İade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, mücbir bir sebep olmadığı sürece 1–3 iş günü içinde kontrol edilir.

İade şartlarına uygunsa, 3–5 iş günü içinde ücret iadesi yapılır.

Bankaların tutarı hesaba veya karta yansıtma süresi bankaya göre değişiklik gösterebilir.

Kargo ücretini kim öder?

“Cayma Hakkı ve İade Şartları”na uygun durumlarda ürün, Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli gönderilebilir.

Göndermeden önce mutlaka iade sebebinizi WhatsApp hattımızdan ya da [email protected] adresinden iletmelisiniz.

Anlaşmalı kargo dışında gönderilen iade ürünlerinde kargo bedeli müşteriye aittir. Karşı ödemeli olarak gönderilen bu tür kargolar kabul edilmez.

Aynı siparişe ait ikinci kez yapılan iade gönderimlerinde kargo ücreti müşteriye aittir.

Değişimlerde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?

• Gönderilen ürün satıcı kaynaklı (yanlış, eksik veya kusurlu) ise tüm kargo masrafları Organickid tarafından karşılanır.

• Eğer ürün alıcı tarafından değişim için gönderiliyorsa, ilk kargo satıcıya aittir. Ürün değişimi yapıldıktan sonra Organickid, yeni ürünün kargo ücretini karşılar. Alıcı ürünü teslim alırken yeniden kargo ücreti ödemez.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı