İade Şartları
İade ve iptal işlemlerinizin sorunsuz olabilmesi için tarafımızca sizlere yollanacak olan faturaları, ürün aksesuarları ve kutusunu lütfen özenle saklayınız.
Unutmayın! İade etmek istediğiniz ürün bize ulaştıktan sonra aşağıda belirtilen şartlara göre incelenir. Onaya istinaden 7 iş günü içerisinde sizinle irtibat sağlanarak, para iadesi gerçekleştirilir.
İADE VE TESLİMAT ADRESİ TEKSMARK TEKSTİL SAN. VE TİC. A.Ş. HADIMKÖY MAH ELVAN SK, NO: 8/1 34555 ARNAVUTKÖY - İSTANBUL | İLETİŞİM
TEL:(90.212) 866 17 00 INFO@ORGANICKIDWEAR.COM |
ANLAŞMALI KARGO ŞİRKETİ
Yurtiçi Kargo | ÇALIŞMA SAATLERİ
HAFTA İÇİ 08:30 - 18:00 |
Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapacağım?
İadeler mutlak surette fatura, ürün aksesuarları, orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Süreci başlatmak için; Organickid.com.tr adresinde sağ üst kısımda yer alan 'Giriş Yap' bölümünden 'Hesabım'a tıklayınız. Siparişlerim bölümünden 'Sipariş Detay' butonuna tıklayıp, 'İptal' veya 'İade' butonunu seçmelisiniz. Faturanızın çıktısını alıp, iade sebebinizi belirterek ürünü yukarıda yer alan adres ve anlaşmalı kargo şirketimiz Yurtiçi Kargo ile tarafımıza yollayınız.
İletişim, canlı yardım veya müşteri hizmetleri bölümünden bizimle iletişime geçerek de siparişinizi iptal edebilirsiniz. Kargoya verilmiş siparişler için iade sürecini takip etmelisiniz.
İade koşulları nelerdir?
Organickid.com.tr adresinden aldığınız kullanılmamış, yıkanmamış, hasarsız, iç/dış etiketleri kesilmemiş ürünleri 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Ambalajı açılmış, kullanılmış, yıkanmış, tüketici kaynaklı hasarlı ürünlerin iadesi kabul edilemez. Bebek ve çocuk ürünlerinde hijyen koşulları gereği maske ve iç çamaşır iadesi kabul edilmemektedir. İade edilecek ürünü ürün faturası ve sipariş numaranızı içeren dilekçe veya iade formu ile gönderiniz.
T.C Ticaret Bakanlığı tarafından 23.08.2022 tarih ve 31932 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan kanuna istinaden, 01.10.2022 tarihi itibariyle (Kusurlu, Yanlış, Ayıplı Ürünler haricinde oluşan) iade kargo masrafları alıcı tarafından karşılanmaktadır.
Ürünü ne zamana kadar iade edebilirim?
Satın aldığınız ürünü kargoyu teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde, iade koşulları kapsamında bize iade edebilirsiniz.
Ürünü hangi kargo şirketiyle iade etmeliyim?
Yukarıdaki şartlara uygun hallerde; iade etmek istediğiniz ürünü anlaşmalı kargo firmamız olan Yurtiçi Kargo ile geri göndermeniz halinde, kargo ücreti şirketimize aittir.
Değişim yapmak istediğiniz ürünlerde kargo ücretinin hangi tarafın karşılayacağına dair durumlar şu şekildedir;
Gönderilen ürün 'SATICI' tarafından yanlış, eksik veya kusurlu ise tüm kargo ücretleri SATICI firmaya aittir.
Gönderilen ürünü farklı bir ürün ile değiştirmek isteyen 'ALICI' ürün kargo gönderi ücretini kendi karşılar. Ürün değişim yapıldıktan sonra 'SATICI' kargo ücretini öder ve 'ALICI' ürünü teslim almak için kargo ücreti ödemez.
Ürünüm sevkiyat sırasında zarar görmüş, ne yapmalıyım?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.
İade sonrasındaki süreç nedir?
İade koşullarına uygun olarak teslim edilmiş ve tarafımızdan yapılmış olan incelemede onaylanmış ürünlerin iadeleri 7 iş günü içinde gerçekleşir. Ürün iade ödemelerinde havale 2 iş günü, Kredi Kartı iadeleri ise 3 iş günü içinde sisteme yansıyacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.