Kolay İade

Cayma Hakkı ve İade Süresi

Organickid.com.tr adresinden aldığınız ürünlerin kullanılmamış, yıkanmamış, hasarsız, iç/dış etiketleri kesilmemiş olması koşuluyla, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iadesi mümkündür.

Ambalajı açılmış, kullanılmış, yıkanmış veya tüketici kaynaklı hasarlı ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Bebek ve çocuk ürünlerinde hijyen koşulları gereği maske ve iç çamaşırı iadesi kabul edilmemektedir.

İade edilecek ürün orijinal faturası ile birlikte gönderilmelidir. Faturasız gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmez (fotokopi geçerlidir).

Ürün, orijinal kutusuna zarar gelmeyecek şekilde paketlenmeli; kutu, koruyucu bir koli içine yerleştirilerek gönderilmelidir.

Ürünümü İade Etmek İstiyorum. Ne Yapmalıyım?

  1. Online siparişinizin iade şartlarına uygun olduğundan emin olun.
  2. Organickid.com.tr’de yer alan “Hesabım” bölümünden “İade Taleplerim” alanına gidin.
  3. “Yeni Talep Oluştur” butonuna basın ve siparişinizi görüntüleyin.
  4. “Kaydet” ve “Devam Et” butonlarına basarak işleminizi tamamlayın.
  5. Üyeliksiz alışverişlerde ise sipariş numaranızla birlikte iade gerekçenizi [email protected] adresine veya WhatsApp hattımıza iletebilirsiniz.

Adres: Hadımköy Mah. Elvan Sok. No:8/1 Arnavutköy / İSTANBUL
Kargo Firması: Yurtiçi Kargo (anlaşmalı firma)

Havale/EFT ile Ödeme Yaptıysam?

İade işleminizin tamamlanabilmesi için IBAN numaranızı ve sipariş numaranızı [email protected] adresine iletmeniz gerekmektedir.

İade / İptal Edilen Ürün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılır?

  • İade/iptal edilen siparişin ücret iadesi, iade tarihinden itibaren 3-5 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
  • Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilir ve iade süreci başlatılır.
  • Banka süreçleri iade süresini etkileyebilir.

Kargo Ücretini Kim Öder?

İade işlemleri “Cayma Hakkı ve İade Süresi” kısmındaki şartlara uygun ise, ürünleri anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Diğer kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerde kargo ücreti müşteriye aittir. Karşı ödemeli gönderiler teslim alınmaz.

Aynı sipariş içerisinde ikinci kez yapılan iade gönderilerinde kargo ücreti müşteriye aittir.

Ürün Değişimi

Gönderilen ürün SATICI tarafından yanlış, eksik veya kusurlu gönderildiyse, tüm kargo ücretleri Satıcı'ya aittir.

Ürünü farklı bir ürünle değiştirmek isteyen ALICI gönderi ücretini karşılar. Değişim sonrası gönderim Satıcı tarafından yapılır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN
Çerez Kullanımı